Zijn de hieronder omschreven merktekens van zilver?

In een schaal ( zo een om op te dienen ) zie ik 3 stempels staan.
Het eerste lijkt me van ver op een B in een rechthoekje maar als je dichterbij kijkt zie je dat het geen B maar een kangoeroe is.
De tweede is een W in een cirkel die op een rechthoek ligt.
De derde is een 5 in een cirkel maar die staat bijna een kwartslag gedraaid.
Ik zie nergens op de schaal iets van sterling of 830 staan.

En op soevenirlepeltjes
Het teken van die B / kangoeroe van hierboven.
Een 6 in een vierkant en een schaduw van een kerktoren

Er waren er meer.
Maar ik heb zelf al ontdekt dat ALP Extr over verguld gaat. Net zoals Argenté dat wil zeggen.

Sorry dat ik geen foto kan nemen op dit moment.

3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Jij geeft aan: "Maar ik heb zelf al ontdekt dat ALP Extr over verguld gaat. Net zoals Argenté dat wil zeggen."
Argenté (Frans) betekent, dat het VERZILVERD is en niet verguld. Ga er dus van uit, dat jouw spulletjes verzilverd zijn en zeer waarschijnlijk souvenirs zijn uit Australië (kangoeroe-teken).