Waar kan ik de waarde van een oude basgitaar (Hofner) laten schatten?

Een vriend van me gaf me een oude basgitaar die hij van een overleden oom had gekregen. We hebben vastgesteld dat het niet zomaar een instrument is maar een Hofner Verythin wellicht uit de 60's. Ik woon zelf in Amsterdam, dus mocht iemand een kenner weten in omgeving Amsterdam...

Picture for question
1.2K

Antwoorden (1)

Dat kan bijvoorbeeld bij Guitarrabuena.
Rijnstraat 111
1079 HA Amsterdam
Tel. 020 627 16 82
Of bij Gitaartaxatie in Den Haag: “U stuurt ons een goede beschrijving van alle beschikbare informatie over het instrument, de compleetheid (koffer, certificaten) en de exacte conditie, inclusief serienummer, alle informatie over afwijkingen, veranderingen en beschadigingen en minimaal een viertal scherpe foto’s van de volgende zaken: voorzijde gitaar, achterzijde gitaar, serienummer, bijzonderheden zoals koffer, hoes, accessoires, beschadigingen, veranderingen.”
SimonV