Wat is dit, hout voorwerp, scharnierend aan mekaar gekoppeld met staal. Kan door de pin eruit te halen uitgeklapt worden.?

Hout voorwerp, scharnierend aan mekaar gekoppeld met staal. Kan door de pin eruit te halen uitgeklapt worden.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K
Amadea
3 jaar geleden
Hoe groot en dik is het? Kan het misschien op een egaal wit vel papier gefotografeerd worden?

Antwoorden (1)

Sommige mensen houden van zeer overdreven Designsieraden. Juist de laatste tijd zie je heel veel VIP's (wat dat ook mogen zijn) die graag opvallen met opsmuk van bekende ontwerpers. Hoeft niet mooi te zijn, als het maar opvalt. Dit is een beukenhouten armband of halsketting die meestal maar een half uur gedragen wordt omdat het toch nogal onhandig is.