Goed eivormig voorwerp voor een surprise?

Hallo allemaal!

Voor mijn surprise plan ik een soort klein (net zo groot als een normaal ei) drakenei te maken. Dit ga ik doen met verf en papiermashé (maar dan goed gespeld).
Voor het ei heb ik een stabiel voorwerp nodig. Ik ben bang om een echt ei te gebruiken omdat het snel breekt en kan gaan stinken. Iets van plastic zou het beste zijn.

Ik ben al helemaal geen expert in knutselen en creëren (normaal doe ik alles digitaal..), dus heeft iemand suggesties of tips voor me?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Omdat je papier masjee(maar dan goed gespeld) wil gebruiken zou je een ballon tot ei kunnen kneden en dat als basis voor je ei kunnen gebruiken?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
In hobby winkels kun je plastic eieren kopen in allerlei soorten en maten.
Waarschijnlijk zijn ze ook wel te krijgen op internet hobby sites.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@anke1963 - het perfecte antwoord.
Ritsuka
6 jaar geleden
Hoe groot moet het zijn? Je hebt ook Kinder Surprise Maxi, dat is een groot ei met verrassing er in, in Duitsland te koop.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
HeleneF, dankjewel.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een American football bal.
dudemeister
6 jaar geleden
kippengaas modelleren naar welke vorm je wilt.
papier mache eroverheen in stroken

Antwoorden (1)

Bij http://www.hobbybenodigdheden.nl/styropor-piepschuim-plastic-fig-hout/styropor-ei.html kan je perfecte knutseleieren kopen van tussen 3 en 20 cm grootte.
Amadea