Hoe duur zal deze tatoeage ongeveer zijn?

Hoi hoi, ik ben van plan om te sparen voor een tatoeage, en nu ben ik nieuwsgierig hoe duur dit ontwerp (zie afbeelding) ongeveer zal zijn. Ik wil hem ongeveer 4 misschien 5 cm groot hebben. Iemand een idee hoeveel dit ongeveer zal kosten?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
Kun je zo vragen bij een tattoo studio

Antwoorden (1)

Ik ben geen expert maar heb zelf wel tatoeages, dus wel wat ervaring.
Denk ongeveer tussen de 100 en 150 euro. Kan ook per zaak verschillend zijn.

Bij deze tattooshop (op het internet gevonden) kun je het ook online opvragen of even bellen voor informatie.....

https://www.dutchink.nl/contact/

Toegevoegd na 1 minuut:
(mooie tekening trouwens).