Wat voor schoensoort is dit?

Ik heb hier de link van de schoen: http://yunomi.nl.msn.com/artikel/wat-wordt-de-nieuwe-hype

Ik vind het zelf een prachtige schoen en ik zou hem wel nu voor de winter willen kopen maar ik weet niet eens watvoor schoensoort het is en al helemaal niet waar je hem zou kunnen komen.
Help please!!!

alvast bedank

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Dat zijn `Uggs`
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uggs zijn het en dat wil zeggen dat ze heel duur zijn.

Toegevoegd na 4 minuten:
Hier ook nog een site om online te bestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou bijna gaan voor een gecustomizde moonboot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ergens gelezen dat Yunomi het antwoord is op de Uggs. Van beter (natuurlijker) materiaal gemaakt, stoffen basis en goedkoper. Ik zou wachten op de nieuwe wintermode in schoenen en dan de geijkte shops afgaan: Taft zal ze zeker verkopen. Nu kun je ze echt niet krijgen, we moeten de zomer nog ingaan.
Yunomi betekent overigens (heb ik mij laten vertellen) in het Japans: theekopje.
Als je yunomi fonetisch uitspreekt zeg je: you know me. Ook heel interessant, die dubbele betekenis.