Je bedoelt die vrouw op de achtergrond?

Het is een 'still' van Audrey Hepburn uit de film Breakfast at Tiffany's.
7 jaar geleden
Dit is een afbeelding van filmactrice Audrey Hepburn, waarschijnlijk gebaseerd op een foto.
Antoni
7 jaar geleden
Het betreft geen schilderij, maar een foto die afgedrukt is op met een speciale weeftechniek extra duurzaam gemaakt kwaliteitsschilderdoek. Door Ikea werd deze afbeelding als deel uit de serie Pjatteryd verkocht.

De foto werd gemaakt door Phil Handsley. Jouw afbeelding laat de foto gespiegeld zien....
Amadea