Wie weet hoe ik aan de dvd 'Raise the Red Lantern' kan komen?

Een Chinese film over een concubine, met mooie verstilde beelden. Maakte destijds veel indruk op me, maar kan niet achterhalen waar ik 'm kan kopen. Liefst wel ondertiteld (Nlds, desnoods Engels), aangezien mijn Mandarijns niet zo best is ;-)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Sorry ik vind dit heel erg klinken als een DC film, als dat zo is kan je hem hoogstwaarschijnlijk via netflix of gewoon van internet kijken

Het beste antwoord

Op Amazon.com met Engelse ondertiteling (is alleen wel heel duur! nieuw $145, gebruikt vanaf 64.97): https://www.amazon.com/Raise-Red-Lantern-World-Films/dp/B000PMFS6O
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Dat is echter wel heel duur! Ook al is het een prachtige film, moet ik even nadenken over de aanschaf.