Welk klassiek muziekstuk is er te horen in de Jumbo najaarscommercial?

https://www.youtube.com/watch?v=fA7nhD7o1cg

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Amadea
7 jaar geleden
Dat is heus geen klassiek muziekstuk...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij de Ster komen dit soort vragen binnen. Ben je op zoek naar een specifiek nummer? Stuur een mail naar welovereclame@ster.nl
http://www.welovereclame.nl/muziek
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
JoanDArc, bedankt voor de tip!

Antwoorden (1)

wat een geweldige vraag! ik vroeg het mezelf ook af, aangezien ik een enorme liefhebber van klassieke muziekstukken ben. Deze prachtige compositie is genaamd 'Midnight Fog'. Dit nummer is echter stockmuziek, dus daarom zal deze niet te vinden zijn op het web.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Het is echter geen klassieke muziek. Dat zou je als liefhebber moeten kunnen horen...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En wie heeft het gecomponeerd? Toch wel belangrijk.
Amadea
7 jaar geleden
Hij schijnt Jerimiah Stone te heten, maar daar kan ik verder niks over vinden. Bron: muziekindereclame.nl/nummer_oproep/?page=3