Hoe heet het klembord van een key animator en waar kan je het krijgen?

Ik wil heel graag anime maken. (niet groot hoor)
Maar ik heb gezien dat alle key animators een soort klembord gebruiken. Waar kan je dat kopen, en heeft het een bepaalde naam. Het ziet er namelijk erg handig uit. Voor de rest heb ik wel alles qua editing software.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat heet een 'flip book' voor geperforeerde doorzichtige overlays(cells) kun je hierop vastzetten, er zijn ook varianten met een backlit achtergrond.
Voor meer info zie bron.