Waarom werd Rika van der lans mishandeld door haar ondervragers?

Ik moet een leesdossier maken en het is al een tijdje geleden dat ik sonny boy heb gelezen. Dus waarom werd ze ook alweer zo erg mishandeld? Volgens mij omdat ze iemand moest verraden maar ik weet niet meer wie.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
ronron1212
7 jaar geleden
verzetsstrijders of mensen die onderduikers hielpen en door de ss werden opgepakt werden meestal mishandeld. Rika was alleen heel erg koppig en wilden niet bezwijken onder die druk daardoor werden de ss er nog meer gedreven om haar te mishandelen.

Antwoorden (1)

Rika van der Lans werd mishandeld door haar verbeten koppigheid.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoi deadlypringle,

Rika van der Lans werd mishandeld door haar verbeten koppigheid.

Groet.