hoeveel is een kogelhulst van de eerste wereldoorlog met jaar 1916 en een lengte van 31 cm en diameter vanboven van 8 cm waard?

Ik heb een kogelhulst van de eerste Wereldoorlog 1916 met datum 2-8-16 met een lengte van 31 cm en diameter vanboven 8cm.
Mijn vraag is hoeveel dat deze kogelhulst waard is en evt vanwaar dat het afkomstig is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Het juiste woord is "kogelhuls", dus zonder t. Daarmee vind je vast meer informatie dan met het woord "kogelhulst"! Overigens vraag ik me af of dit werkelijk een simpele kogelhuls is: het is wel erg groot daarvoor!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit zal een mortierhuls zijn. Staan op e-bay voor rond de tien euro. http://www.ebay.co.uk/bhp/ww1-shell
Antoni
9 jaar geleden
Ik zie tien Engelse Pond staan. Is de Pond momenteel evenveel waard als de Euro?
Antoni
9 jaar geleden
Ik heb het zelf maar even opgezocht. Volgens http://www.wisselkoersen.nl/ is 10 Engelse Pond Sterling vandaag evenveel waard als € 13,95.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok bedankt ik zal de typefout meteen wijzigen en bedankt voor de info