wie weet de betekenis van de chinese tekens op de onderkant van drie vazen?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ben benieuwd naar de betekenis van het stempel onder op een set van drie vazen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Grote kans dat de stempel op de kop is gefotografeerd, excuses daarvoor.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Wellicht kun je via deze site het e.e.a. zelf vergelijken. Maar als je een echt antwoord wilt moet je dit aan iemand laten zien die hier heel goed in thuis is. Een antiquair of een taxateur.