Kent iemand de naam van de schilder en de eventuele waarde van dit olieverfschilderij op paneel?

Heb geprobeerd om de handtekening te ontcijferen door combinaties van lettergrepen te zoeken via internet maar dit leverde ook niets op. Hopelijk vind ik hier het antwoord, alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ten eerste wil ik zeggen dat de enige die de waarde van een schilderij echt kan bepalen een beëdigd taxateur is. Toch kan er op basis van naam, afmeting, staat van schilderij, marktwaarde enzovoort wel een schatting gemaakt worden. Deze gegevens heb je niet in je vraag opgenomen, dus wordt een waarde bepaling erg lastig.

Dan de naam van de schilder, dat is Korthals. Maar geen van de "bekende" schilders met de naam Korthals heeft een schilderij gemaakt in '77.