Hoe heet de fotograaf in de happinez van juli 2014?

Voor de Happinez lezers die het toevallig bij de hand hebben!

Ik ben opzoek naar de fotograaf die in de juli editie zit van 2014.
In de Happinez 'Zuivel'

Zijn foto's staan in het begin van het tijdschrift. Met daarbij staat zijn site en dat hij zelfs zijn foto's op canvas zet.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, ben al een tijdje opzoek naar deze fotograaf.

Alvast heel erg bedankt!

Toegevoegd na 22 uur:
Dat was ik er nog vergeten bij te zetten, de foto's zijn gemaakt in Azië.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mogelijk bedoel je Jeroen van der Spek. Die woont en werkt in Amsterdam.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helaas is dat hem niet, maar alsnog erg bedankt!