een leuke bedrijfsnaam voor een entertainmentbureau

ik ben Sebas van der donk. zit op op de artiest opleiding in eindhoven en wil graag een bedrijfje beginnen alleen moet ik een leuke enthousiaste unieke naam hebben. kunnen jullie mij helpen.

Toegevoegd na 5 minuten:
het bedrijf is gericht op kleinschalige projecten waarbij ik mezelf ga verkopen. het bedrijf moet een spontane en frissen indruk wekken. het entertainment wat ik bied is theater en muziek.

Weet jij het antwoord?

/2500

Een naam kan ik je niet geven. Dit omdat ik niet weet wat voor bedrijfje je precies wilt beginnen, hoe de bedrijfscultuur er ongeveer uit zal zien, wat voor "stijl" bedrijf het is, wat je precies voor eerste indruk wilt achterlaten bij klanten, wat je wilt uitstralen, etc, etc, etc. Dus bedenk dit eerst maar, zet het allemaal op papier en bedenk een aantal trefwoorden die bij jou en je bedrijf passen. Wie weet komt er hierbij vanzelf al een leuke en geschikte naam bij je op.

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat "The entertainment group" beschikbaar is. Nu zonder dollen, misschien "SeDo Entertainment" Toegevoegd na 7 minuten: SeDoEn kan natuurlijk ook. Se = Sebas Do = Donk EN = Entertainment

In welke richting moete we het zoeken? Wat voor entertainment ga je doen? Algemeen zou je het natuurlijk Sebas Entertainment kunnen noemen. Sebas is niet zo'n heel veel voorkomende naam, waardoor het gelijk al uniek is. 'Entertainment' zou je nog kunnen vervangen door een meer specifiek woord voor het type entertainment dat je biedt (Sebas de Clown is niet gek... :D)

"Basdonje", "Fun-trails", "Amusementum", "Joy-for-ever".

The Intertainment Shop... T.I.S...

Sebas I.O (in oprichting)

We Will Rock You (Entertainment). Ik dacht ook nog aan 'Let Me Entertain You', maar dat blijkt natuurlijk al te bestaan, in Eindhoven nota bene. Deze naam is tegelijkertijd een verwijzing naar de huidige 80's retro trend (ook al is het nummer We Will Rock You van Queen eigenlijk uit '77), en een tijdloze klassieker, waardoor het over vijf jaar ook nog ergens op slaat. En het bekt ook nog goed. 'Rock you' slaat dan ook nog eens niet alleen op het muziekgenre rock, maar betekent ook nog zoiets als 'opschudden', 'verrassen met iets nieuws'. Denk aan 'rock the boat', 'you rock' en 'rock your world'.

Donky Entertainment.

Sebas Fun and Music Sebas Funshow Sebas Amusement Sebas Muziek en Lach Sebas Entertainment(show) Sebassie's Theaterwereld Sebas van der Donk Musitainment

Universeel Entertainment.!

Sebentertainment. I will entertain you.. senterbastainment.

I'm entertaining you

Proudly Presents!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100