betekenis van "Liefde is een zon hoe dieper hij zinkt hoe groter de schaduwen in het leven worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hier wordt schaduw als iets slecht voorgesteld dus hoe minder liefde dat je krijgt hoe slechter dat het met u gaat. Wij hebben de zon nodig om te leven, zo ook de liefde, wat ze hier dan willen illustreren met een beeldspraak. Je zou het kunnen aan vullen met, "maar als je wacht dan zal de zon terug opkomen en zo ook de liefde
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er wordt waarschijnlijk bedoeld dat liefde het leven verlicht, net zoals de zon dat doet. Als de zon ondergaat (/de liefde verdwijnt) wordt het donkerder en vallen er schaduwen over het leven.