WAt is dit ets/ tekening en wie heeft het gemaakt?

Komt uit België volgens mij maar zeker ben ik niet.
BVD

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K
Ivana
10 jaar geleden
Het is in ieder geval een ets, en wel de 49e afdruk van de etsplaat. In het totaal zijn er 100 afgedrukt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor je reactie.
Weet ook dat hij/zij een bankbiljet heeft ontworpen voor België misschien is dat nog een aanwijzing.
Ik heb gezocht maar kan het nergens vinden
Ivana
10 jaar geleden
Ik heb me ook suf gezocht. Kijk morgen nog even verder hoor!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kun je een detail van de afbeelding beter laten zien en de handtekening?
Ivana
10 jaar geleden
Alkmaar, klik op de onderste foto en hij vergroot, groot genoeg om alles te kunnen lezen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het is misschien Georges Averhals. Uit Antwerpen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, ik wist dat echt niet dat klikken op de foto het uitvergroot.

Het beste antwoord

http://etsen.blogspot.nl/2006/04/averhals-georges-1906-1975.html
Georges Averhals.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is hem!!
Dank voor het vele speurwerk en tijd .