Hoe heet dit boek ook alweer ?

Was een precies een jaar geleden in de bibliotheek.
Ik las de omslag van een boek:
Het ging over een jongen die op een schip werkt en strand in japan/china en daar word opgevoed met de tradities van een van de 2 landen.
Verder weet ik dat het ongeveer voor de leeftijd 11-17 was.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk bedoel je de serie 'De jonge samoerai' van Chris Bradford, een aanrader! Delen; 1. De weg van de krijger, 2. De weg van het zwaard, 3. De weg van de draak.
Veel leesplezier!