Als het een echte C. Kimmel is (en qua stijl lijkt het er wel op) dan kan daar nog een aardig prijsje op zitten. Zie de bijgevoegde links.

N.B. Dit zijn de prijzen die de handelaren vragen. Ga ervan uit dat je minder krijgt of je zou het misschien moeten laten vijlen.

Toegevoegd na 1 minuut:
P.S. Formaat en de conditie van het schilderij spelen natuurlijk ook een rol.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, nooit vijlen! Dat is zonde bij zo'n mooi schilderij.
Veilen lijkt me veel minder schadelijk. ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
lol