Weet iemand waar ik origami papier met op de voorkant een kleur en op de achterkant gewoon wit kan kopen?

Als ik origami papier koop krijg ik op allebei de kanten de zelfde kleur. Dit wil ik niet. Ik wil een blaadje met voorop een kleur en op de achterkant gewoon wit hebben. Weet iemand waar ik dit kan kopen. Het liefste via een webshop.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Harrods in Rotterdam, als ze het daar niet hebben of kunnen bestellen is het kansloos.
Ze zullen ongetwijfeld een online shop hebben.
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
De website van Harolds in Rotterdam is http://www.harolds.nl/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier heb ik wat aan. En best goedkoop. Bedankt!!!

Andere antwoorden (3)

Volgens bijgaande bron soms bij de HEMA, of de action. Maar een goede hobbyzaak of schilderbenodigdhedenwinkel kan ze ook hebben.
anneliez
10 jaar geleden
Je kan ook gewoon wit kopen en het een mooi kleurtje geven in je printer. Misschien kan je gekleurd origami papier wel kopen in Action (denk ik!?!?). Probeer dat eens.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit origamipapier kun je bij Pipoos kopen, ze hebben het altijd op voorraad.
Online kun je het hier ook kopen http://www.papierenzo.nl/

Toegevoegd na 10 minuten:
Je hoeft niet persé speciaal/duur origami papier te kopen voor het vouwen van je modellen.
Bij Bruna verkopen ze genoeg goedkoop papier in allerlei kleuren en prints.
Je kan ook een rol cadeaupapier kopen en daar een vierkant uitknippen.