Nee , tijdens de ramadan mag je niet eten of drinken , dat mag alleen tussen zonsondergang en zonsopkomst
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee tot dat de zonsondergang ondergaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik het artikel in de trouw van zes dagen terug moet geloven, wordt er naar water niet zo nauw gekeken met de hoge temperaturen. Je maakt je vastendag wel ongeldig op deze manier en moet deze dan later inhalen:

'De Iraanse ayatollah Zanjani veroorzaakte opschudding met een fatwa waarin hij stelt dat water drinken bij grote hitte het vasten niet hoeft te bederven.'

'De storm over het glas water is alweer geluwd. Zanjani is een gewone ayatollah, zijn bazen heten groot-ayatollahs en die vinden dat je in de vastenmaand best een glas water mag drinken als je echt niet meer tegen de hitte kunt. Maar dan moet je wel die vastendag in een koeler jaargetijde inhalen.'
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoi,
Je mag niet bij ramadan eten of drinken,
Maar je mag wel je mond even spoelen met water.

Maar zorg er dan voor dat je geen water door slikt zelfs een druppeltje water kan je ramaden verpeste.