Wie kan deze handtekening (afkomstig van schilderij) ontcijferen?

Het schilderij zou uit de jaren '20 komen, en betreft een schilderij van een witte bloem (kersenbloesem?). Het lukt me niet om de handtekening te ontcijferen...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Sorry maar het is J. Stuivensberg(12 letters in de achternaam en geen 11)

Toegevoegd na 1 minuut:
Lekker bezig zeg. Stuiversberg bedoelde ik te zeggen. Dat zijn 12 letters

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb wel iets gevonden van een Stuiversberg. Het heeft met kunst te maken en ook met bloemen. Maar niet uw schilderij.
Galerie Souris
Stuiversberg flowers
Een vaas (terracotta rond) met anemonen

Artists (20)

1 ZOEKRESULTATEN VOOR: STUIVERSBERG
Stuiversberg, .: flowers
04 apr 2014 /in simple 20th century, Botanical, Flowers, Gardens etc.,

Dutch:, Painting, Stuiversberg
Image size: Sheet/mat size: Frame size: Prize category: A/B/C Price:
Verder contact wellicht mogelijk via deze kunsthandel?? Ik hoor van U ??
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

J Stuivenberg