Je kunt ze nog steeds inwisselen voor Euro's.

Der Umtausch von DM-Banknoten und -Münzen ist bei allen Filialen der Deutschen Bundesbank gebührenfrei - ohne betragliche oder zeitliche Begrenzung möglich.

zie link.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zelfs voor verzamelaars hebben die biljetten weinig waarde als je kijkt op
http://www.ebay.com/sch/items/?_nkw=Germany&_sacat=3411&_ex_kw=&_mPrRngCbx=1&_udlo=&_udhi=&_sop=12&_fpos=&_fspt=1&_sadis=&LH_CAds=
zie je gat dergelijke biljetten aangeboden worden vanaf 0,7 €