Wat betekenen de symbolen op deze tattoeage?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je ook goed oplet en weet wat illiminati is, zul je zien dat er een driehoek met een zogenaamde oog.. Zoek anders op internet voor illiminati foto's.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het symbool van de illuminati is wel een driehoek met een oog erin (ovaal). Dit cirkel heeft niets van een oog... Ik begrijp wel de verwarring, maar het is gewoon het symbool van één van de Harry Potter films.

Het beste antwoord

De rechter is een symbool uit de Harry Potter boeken.
Het symbool van de Deathly Hallows / Relieken van de dood.
(de Zegevlier, de Steen van Wederkeer, de Mantel van Onzichtbaarheid)

Toegevoegd na 11 minuten:
De andere is een triquetra, en die heeft heel veel betekenissen
(o,a de heilige drie-eenheid). Binnen de wicca (lijkt mij wel een toepasselijke context) betekent de triquetra de cyclus van maagd, moeder en oude vrouw.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel dit heeft me veel geholpen! :)

Andere antwoorden (1)

De linker is uit Harry Potter het zijn de stok de steen en de mantel. De relieken van de dood.

Het sprookje vertelt het verhaal over drie broers die samen een reis rond de wereld maken, op een late avondschemering komen de drie gebroeders plotseling tegenover een brede rivier te staan, deze rivier zag er naar de broeders te diep en te verraderlijk uit om zomaar over te steken, maar de drie broeders waren alle drie volleerde tovenaars en dus hoefden zij slechts met hun toverstokken te zwaaien en er verscheen een magische, stevige brug. Halverwege de brug verschijnt er plotseling een in mantel en kap verhulde gedaante die hen de weg verspert, deze gedaante is echter niemand minder dan de verschijning van De Dood die boos is, omdat reizigers normaal verdrinken in de rivier en dat hij drie potentiële slachtoffers heeft verloren. De Dood, is echter sluw en doet alsof hij diep onder de indruk is, hij feliciteerde de drie gebroeders voor hun magie en geeft hen elk één beloning, die ze zelf mogen kiezen.

De oudste broer was een strijdlustig man en vraagt de Dood om een onverslaanbare toverstok.de dood liep naar de oever en brak een takje van een vlier die daar stond en gaf hem aan de oudste broer. de Zegevlier .

De tweede broer die een arrogant man was , besloot de dood nog verder te vernederen en vroeg om iets waarmee hij de doden terug kan leven wekken, De Dood nam een kiezel van de oever op en gaf hem aan de 2de broer .de Steen Van Wederkeer.

en de jongste broer, die de meest wijze van hun drieën is en de Dood niet vertrouwt, vraagt voor een middeltje die ervoor zorgt dat hij deze plek kan verlaten door niet door de dood gevolgd te worden. De Dood heeft hem vervolgens met tegenzin zijn eigen Onzichtbaarheidsmantel. Daarna vervolgen de Drie Gebroeders hun eigen weg.

De derde broer, de drager van de krachtige toverstok, wordt omwille van zijn cadeau vermoordt in zijn slaap. De middelste broer gebruikt de Steen van Wederkeer om zijn overleden liefde terug tot leven te brengen, die stierf voor ze konden trouwen. Maar omdat ze slechts een 'wazige schim' is van haar vroegere ik, en dus niet écht is, pleegt de middelste broer zelfmoord. Maar wat betreft de jongste broer: hoewel de dood jarenlang had gezocht naar de jongste broer had hij hem nooit gevonden . pas toen de derde broer stokoud was deed hij de mantel uit en gaf hem aan zijn zoon. En hij nam afscheid van het leven en begroette de dood als een oude vriend.