Waar koop ik een A3 portfolio map? (zie afbeelding)

Ik bedoel niet zo'n koffertje waarin je alles kwijt kunt, maar een mapje om A3 vellen in te schuiven zodat je ze netjes kunt tonen, met doorzichtige mapjes aan de binnenkant die vast zitten. Op A4 formaat kan ik er genoeg vinden, maar zijn die er ook op A3?

Toegevoegd na 41 minuten:
Afbeelding werkt niet helemaal mee, sorry. Hier is de link

http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/djeezie/full23245008.jpg

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Antoni
10 jaar geleden
Misschien zijn ze wel te koop bij Harolds aan de Burgemeester van Walsumweg 730-860 in Rotterdam. Het telefoonnummer is: 010 - 4120512. De website: http://www.harolds.nl/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En anders misschien bij Rembrandt Kantoorboekhandel
Oudedijk 168 Rotterdam,Kralingen
Antoni
10 jaar geleden
AlPacina, dat is sowieso een leuke winkel om te bezoeken! Klein en knus, maar misschien hebben ze wel wat de vraagsteller zoekt!

Het beste antwoord

Spannende afbeelding, maar dat terzijde.
Dergelijke zaken kan je halen bij de betere boekenhandel maar ook bij hobbyzaken die toegespitst zijn op tekenen en of schilderen ( denk hierbij aan bijvoorbeeld pipo's ).
Anders moet je even bij een schildersatelier binnenlopen, als zij ze niet hebben dan weten ze vast wel een adres waar je ze wel kunt krijgen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Soortgelijke vraag is al reeds eerder gesteld.
Misschien dat daar ook wel iets tussen zit.
( Hema, V&D kantoorboekhandel etc. )

http://www.goeievraag.nl/vraag/financien-werk/overig/goede-portfolio-map-kopen.466419
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb google voor je geraadpleegd, en die geeft die allemaal als resultaat..

Verder weet ik niet waar je woont... Mocht je in Den haag of omstreken wonen, dan zou je eens kunnen kijken op de kantoor afdeling van de paagman.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Je kunt in het profiel van vraagsteller zien dat zij in Rotterdam woont.