Hoeveel boeken, fictie /non-fictie, zowel Nederlands als vertaald, exclusief privat press, worden er per jaar uitgegeven in Nederland ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

8 à 10.000 schat ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Informeer eens bij de Nederlandse Uitgevers Verbond. Het verbond behartigt de collectieve belangen van alle aangesloten uitgevers en vertegenwoordigt circa 90 procent van de Nederlandse uitgeverijbranche.
(td)