wie weet wie de schilder is met de initialen HH?

Het is een winter tafereel

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_kunstschilders_op_alfabet kun je diverse schilders met deze initialen vinden. Lastiger is het om uit te zoeken wie jij nodig hebt.

Antwoorden (3)

Henk Helmantel?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hans Heinrich Ernst Hartung (Leipzig, 21 september 1904 – Antibes, 8 december 1989) was een Franse schilder en graficus van Duitse herkomst.
Misschien is het deze schilder
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze schilder is H.H. Schans.
Mijn ouders hebben ooit een schilderij van hem gekocht toen hij in 1969 woonachtig was in de Bijlmer