Wat zijn de gevolgen van graffiti spuiten?

Hoeveel bedraagt de boete voor graffiti spuiten voor iemand die ouder is dan 18 jaar. De graffiti komt op een elektriciteitshuisje van de gemeente.
Ik weet da de boete 130 euro is maar houd je hier ook een strafblad aan over en moet j daarna nog betalen om het eraf te laten halen?

Ik vraag dit voor een vriend van me, hij wilt graffiti spuiten maar ik betwijfel of dit wel echt zo'n goed idee is. Kan iemand me een beeld geven waar hij rekening mee moet houden voor als ie gepakt word?

Wat zijn de gevolgen van graffiti spuiten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K
Amadea
10 jaar geleden
Het kost alleen maar geld. Het genoegen wat je eraan beleeft is slechts van korte duur. Ga liever naar een muur die daar speciaal voor aangewezen is!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
€ 130,= ???
Dan kan met de schoonmaakkosten nog wel eens oplopen tussen de € 1000,= en € 2000,= in sommige steden. Zonde van dat geld.
Ik zou trouwens maar niet bij 'm gaan staan, anders ben jij .ook de Sjaak

Antwoorden (1)

Als ik een Grafitti spuiter te pakken krijg spuit ik hem met zijn eigen spuitbussen vol. Voor de rest kom je er met een taakstrafje van een uurtje of 40 van af.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou stoer hoor!
Frimu2
10 jaar geleden
Niks stoers aan, naar alle waarschijnlijkheid krijg ik hier zelf ook vieze handen/ kleding van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plus! @Destroyer : je bent vergeten je toegezegde +1 te plaatsen.
Ik heb wel geplust.