Kent iemand dit schilderij? Hij is gesigneerd door Jos Liveling. Is het iets waard?

Hij is gesigneerd door Jos Liveling maar dat zegt mij persoonlijk helemaal niets.

U kunt de schilderij via de link zien, het lukt me maar niet om een foto toe te voegen.

http://tinypic.com/r/2h5tqp2/5

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het lijkt een nabootsing van de stijl thema van Van Gogh.
het lijkt niet erg goed gedaan te zijn,dus de waarde zal niet hoog zijn.paar tientjes voor wie het wil geven.