Is de Persilfabriek in Jutphaas (Nieuwegein) nog in gebruik of is het een leegstaand monument?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Persil

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.7K
SimonV
3 jaar geleden
? Staat in je bron...

Antwoorden (1)

In Nieuwegein worden nu zepen van een ander fabricaat geproduceerd. De zeepfabriek van Jutphaas is onderdeel geworden van het Amerikaanse Ecolab. Ecolab heeft haar Nederlandse hoofdkantoor ook in Nieuwegein gevestigd. Ecolab bestrijkt een breed terrein aan diensten en producten. Zij maakt geen producten voor de consumentenmarkt maar voor de grootverbruikers, zoals hotels, instellingen, gezondheidszorg. De huishoudverpakkingen hebben plaatsgemaakt voor grootverbruik verpakkingen. De producten uit deze fabriek zorgen voor schone werkomgevingen en textiel, maar is nog steeds producent van poedervormige was- en desinfectiemiddelen.