Waar kan ik Japanse producten kopen in Nederland?

Ik heb interesse om Japanse producten te kopen. Dit varieert van eten/drinken tot media, gifts en andere dingen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Bij de supermarkt (vooral de Albert Heijn) hebben ze vaak wel een stukje in het schap wereldproducten met ingredienten voor sushi en dergelijke maken.
Voor de rest van je Aziatische producten moet je denk ik op zoek gaan naar een toko of Aziatische supermarkt bij je in de buurt. De meeste grote plaatsen hebben dit wel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dt is vooral voor eten en drinken.
Voor gifts en dergelijke kun je soms ook wel in zo'n winkeltje terecht, maar meestal kom je daarvoor op internetsites uit.
Casabento is bijvoorbeeld een hele goede site: http://casabento.com/shop/en/
Zelf wel eens besteld daar, komt allemaal netjes aan.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In Rotterdam zit Kazaguruma:

Kazaguruma
Pannekoekstraat 99a
3011LD Rotterdam
tel. 010-4330769

Ben er wel eens geweest het assortiment is niet al te groot!

Toegevoegd na 21 seconden:
http://www.aziatische-ingredienten.nl/tag/toko-rotterdam/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij deze supermarkten:
http://www.amazingoriental.com/filialen

o.a. in Breda en Beverwijk zit die. Je kunt hier etenswaren kopen maar ook kommetjes, tandpasta, stoommandjes, noem maar op. Erg leuk om eens heen te gaan!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mediamarkt, sony, akai enz enz.
Auto's zoals nissan , Toyota, Mazda.
allemaal Japans :-)