Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke uitgeverij voor kinderen is het beste?

Ik ben 9 jaar en wil graag een boek uitgeven.
Welke uitgeverij is het beste?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
710
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo, jij bent ambitieus! ik zou je boek wel willen lezen!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je nog een jaartje kan wachten dan kan het hier(en zelfs gratis):

Of beter gezegd: YO!!!

Dit is een boekenuitgeverij voor kinderen.

Ben je tussen 10 en 15 jaar, dan geven wij je boek uit. Dat kan in Nederland nergens, alleen bij ons.

Heel veel kinderen en jongeren hebben een boek geschreven. Of een gedichtenbundel gemaakt. Sommigen gaan naar een copyshop om er een soort boek van te laten maken. Echt mooi wordt het vaak niet. En écht is het ook niet.

Boekscout YO! is een uitgever. Wij gaan met je boek aan de slag. Jouw boek wordt bij ons een écht boek. We zorgen dat dat voor elkaar komt, zonder dat je daar een cent voor betaalt! We zetten het daarna in onze winkel, zodat het verkocht kan worden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier is er nog een:
http://www.unibook.com/nl/uitgever-voor-kinderen
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor boekenuitgeverij YO! moet ik nog een jaartje wachten, dat is dus niet fijn.
Unibook is dus het beste uitgeverij voor kinderen.
Kan je nog even een privemail sturen naar mij met daarin het antwoord op deze vraag:
Is het bij Unibook ook gratis? Alvast Bedankt, en gefeliciteerd met je 10+ punten!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding