wat zijn de normen en waarden van emo's ?

Toegevoegd na 9 minuten:
Gewoon van emo's in het algemeen , wat vinden ze belangrijk in het leven , wat willen ze , hoe denken ze etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.7K
Ritsuka
11 jaar geleden
Verschilt per persoon denk ik
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ligt er aan hoe ver je wilt gaan

Antwoorden (1)

Dat is eigenlijk niet te zeggen, behalve als je het heel erg gechargeerd zegt. Net zoals hockey-tutjes, rockers, kakkers, hebben zij een bepaalde kledingkeuze, politieke keuze en muziekinteresse. Voor emo's is dat, nogmaals heel zwart wit gezegd, donkere kleren met vaak shirts van bands. Ze zijn vaak links en luisteren naar muziek uiteenlopend van metal tot metalcore.