Misschien hier:
http://www.greekproduct.eu/cms/default2.asp?active_page_id=168

Anders zou ik proberen bij een groothandel of Horeca speciaalzaak. Zeer waarschijnlijk hebben ze dat bij Makro, Sligro en dergelijk. Bel maar even om te vragen.

Je kan natuurlijk ook instappen bij een Grieks restaurant in jouw buurt en simpelweg vragen, want die moeten ze toch ergens kopen...

Veel plezier verder met de avond!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hi,Ik heb de borden voor je,omdat ik grieks restaurant had en ik heb 400 borden te koop.Als je dat wil je kan met mij contact opnemen>
Dimitri