Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je mooie grote waterpijpen kopen op de zwarte markt ?

hoe duur kost een mooie goeie grote waterpijp op de zwarte markt in Beverwijk

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In principe kosten die dingen niet zo gek veel. Ik zou niet meer dan 50 euro er voor uitgeven. Gewoon een beetje afdingen of vraag aan vrienden die naar Turkije of Egypte gaan, om er eentje mee te nemen, dan heb je voor 25 euro al een super mooie en grote waterpijp.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha ik heb al gekeken maar hadden niet veel ik zoek een bepaald merk ''khalil mamoon'' en die heb je voor ongeveer 100eur maar weet niet waar

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik heb met mijn ex een jaar geleden ofzo daar een flink hoge gekocht. Ik durf niet te zeggen hoe duur ze zijn, maar ze hebben ze er wel. Kijk goed bij allerlei kraampjes, de prijzen kunnen erg verschillen! Daarnaast kan je nog goed afdingen of er extra spullen (zoals bijvoorbeeld smaakjestabak of aanmaakblokjes) bijvragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nog ff 1 vraagje zijn het wasbare slangen of van rubbel/plastic ofzo?? bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze hebben echt heel veel soorten, dus je moet gewoon zoeken naar wat jij wilt. Wij hadden toen een geribbelde van plastic, die was met water goed Door te spoelen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding