Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een kraslot maken

Ik wil graag om geld te verdienen bij mn famili graag een kraslot maken met wasco kan iemand mij uitleg geven of een url sturen? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kan een kraslot maken door met de achterkant van een kaars hard over het papier heen te wrijven. Vervolgens ga je met donkere verf over het kaarsvet dat nu op het papier zit en je hebt een kraslot

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is ook goedkoop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt waskrijt verwarmen met een aansteker en de druppels direct op het nummer van het kraslot laten druppelen (eventueel met een malletje). Eerst even oefenen want de laag kan snel te dik worden zodat het moeilijker weg te krabben is. (Uiteraaard krasloten alleen als spel in familiekring gebruiken.)

Toegevoegd na 5 uur:
Papier/karton waar je de plaatjes, tekeningen of cijfers hebt staan eerst lamineren of met boeklon/plakband beschermen als je het met verwarmde waskrijt wilt bedruppelen.

Toegevoegd na 5 uur:
Ik vond nog een vraag die gesteld was , hier op GV! Wellicht is dit ook een tip voor jou.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook het lood van een grijs potlood een beetje schaven en dit met een pritstift o.i.d. vastplakken wat je er makkelijk afschraapt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding