Waar kan ik de tentoonstelling "Achter de Kawat" van Charles Burki bezoeken?

Gaat om de periode in WOII.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij is deze tentoonstelling niet meer te zien. Van 06 maart 2010 tot 24 oktober 2010 was deze te zien in het Museon te Den Haag.

Vanaf mei 2013 is deze tentoonstelling te zien:

Buitenkampers, de kleur van overleven
mei t/m augustus 2013
Een expositie over de Indo-Europeanen - Nederlanders met een Indonesische vader of moeder - die tijdens de Tweede Wereldoorlog in Indonesië buiten de kampen verbleven. Zie op bijgaande website

Museon
Stadhouderslaan 37
2517 HV Den Haag