Onder welke stroming muziek valt masters of hardcore, zijn er evenementen rond deze muziek?

Het muziek gebeuren ligt ver achter me maar nu zou ik iemand wat jonger een kaartje willen geven voor een groep die hij als favoriet noemde. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet aanpakken want de term zegt me niets. Is de muziek te hard, zijn de evenementen wel veilig. Wie weet er meer van

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Uit mijn ervaring is bij feesten als masters of hardcore altijd wel een redelijk normale sfeer, niet echt agressie ofzo.. De meesten komen daar echt voor de muziek.. En ja, er word wel drugs gebruikt, maar ook hiervoor geld dat dat niet negatief hoeft te zijn, meestal zijn de mensen met drugs op relaxter dan mensen met veel drank op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd er hangt een prettige sweer, iedereen komt voor het zelfde en dat is de muziek en even de dagelijkse sleur van je af te feesten.
En tja er zijn mensen die drugs gebruiken maar ook genoeg die dit niet doen.

Andere antwoorden (1)

Zoals de naam het al zegt, is het hardcore. Hardcore is vrij harde muziek met vaak een agressief tintje, dit wil overigens niet zeggen dat er veel ruzie is.

Op hardcore feesten wordt over het algemeen veel (hard)drugs gebruikt. Of het er gevaarlijk is hangt af van wat jij "gevaarlijk" vindt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat toch echt "hardcore" en hardcore is een genre. Mocht het een andere vorm van hardcore zijn dan mijn antwoord, dan is de vraag niet compleet en dus niet mijn antwoord.