Gratis Leren Lettertekenen online?

Ik wil graag leren lettertekenen omdat ik ook dat vak zal hebben in september en ik wil toch al de basis hebben. Dus weet iemand een site waar ik dat kan leren? Engels of nederlands, Maakt niet uit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt heel makkelijk een kalligrafiecursus vinden op youtube. In de bron vind je de introductiecursus van Loekie, kijk voor de rest naar de andere filmpjes van haar in de tweede bron.