Is een papieren krant,waarin het nieuws al snel achterhaald wordt,niet een ouderwets medium in deze moderne tijd van mobiel,tv en internet??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (11)

Papier wel, ja. Maar e-readers zijn de toekomst en als kranten slim zijn zullen ze hun content daarop gaan aanbieden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het korte nieuws vind ik idd niet interessant in de krant. De achtergrondartikelen des te meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat somige mensen gewoon ouderwets een papieren krantje willen lezen met een bakkie koffie,
tis ook de sfeer van de krant die smorgens op de mat valt .
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Voor vele ouderen is Internet-Mobieltjes,Abacadabra..
Die lezen liever de krant.En als de krant verdwijnt..wat doen we dan onderin de kattenbak?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rebecca
14 jaar geleden
die kan je tegenwoordig ook wel online lezen :P
capthavoc
14 jaar geleden
Daar had ik niet aan gedacht !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je LCD of e-reader onderin de kattenbak??
Een krant heeft opinieredacteuren, achtergrondnieuws, en nieuws uit de eigen regio.
Bovendien heeft een krant ook bepaalde rubrieken die leuk zijn om te lezen en te herlezen.
Voor de krant neem je even de tijd. Je gaat erbij zitten en laat het gelezene tot je doordringen.
Om eerlijk te zijn heb ik niet de hele dag door de tijd om maar op internet te kijken of ik soms nog wat nieuws heb gemist. Ik heb 's ochtends bij het lezen van de krant niet het idee dat ik dit al véél eerder had moeten weten. Als er echt iets belangrijks tussendoor gebeurt hoor ik het ook wel op het radionieuws waarna ik het dan kan nakijken op internet.
We hoeven toch met zijn allen niet te veranderen in een stel nieuwsjagers die de hele dag op internet rondhangen, om maar "bij te blijven"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een blijf zéér gehecht aan mijn ochtendkrantje. 's Ochtends vooer ik naar mijn werk ga, terwijl ik mijn ontbijt eet en mijn mascara op doe, even de krant lezen.
En in het weekeinde uitgebreid de lange stukken lezen. Nee, voor mij is een krant nog lang niet achterhaald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Cocon;

Als brenger van het laatste nieuws is de papieren krant inderdaad een achterhaald medium ja. De krant 's ochtends op je mat geeft je immer nieuws dat al bijna een halve dag oud is. Maar als dagelijks magazine met achtergronden, opinies en meer diepgang heeft het medium zeker nog bestaansrecht. De generatie mensen die bij het ontbijt, in de trein of met een kop koffie op het terras liever een krant hanteert dan een e-reader of laptop is nog lang niet uitgestorven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan wel ouderwets zijn,maar s,morgens valt om zes uur de krant in de bus,en om kwart over zes zit ik met een kop koffie achter de krant.
Het is een van mijn mooiste momenten van de dag.
En veel nieuws weet ik al ,maar het regio nieuws en achtergrond informatie blijven voor mij belangrijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Krant is meer dan een nieuwsmedium. Er staat veel meer in. Bovendien voor het snelle nieuws moet je naar je computer lopen. Het is heerlijk om de krant even door te bladeren en bij de anderen te zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn idd andere en actuelere media dan de papieren krant,maar ik zou hem toch niet willen missen.
Ik vind het heerlijk om tijdens het ontbijt en daarna(zaterdag) de krant uitgebreid door te spitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben gelukkig geen krant meer. Lekker computer of mobieltje erbij. nu.nl en weet ik wat voor sites voor het nieuws, mooi makkelijk en altijd bij de hand.