waar kun je kaftpapier met je naam erop kopen?

ik heb een een niet erg bekende naam(ike spreekuit:ieke) en het liefst wil ik veel verschillende kleuren kaftpapier en veel verschillende kleuren naam

Toegevoegd na 33 minuten:
mijn naam is niet bekend dus niet vast voor gedrukt ik heb liever geen stikers maar echt gedrukt maar misschien is er een plaats waar je die kan drukken?

Weet jij het antwoord?

/2500

het lijkt me niet dat jouw naam voorgedrukt beschikbaar is, als je dit dus wilt, zul je het zelf moeten laten drukken.

Als je iemand in je omgeving hebt met een A3-printer kun je het zelf doen.

Maak in "word" of paint de lay out zoals je wil dat je papier eruit gaat zien. Zet dit op een usb stick of mail het naar de dichtstbijzijnde kopieer winkel. Laat dit drukken op a4 of a3. Vraag dan om het af te drukken op glossy papier of sticker. Dit kost pakweg 1.50 voor a4 en 2.50 voor a3. Ziet er dan perfect uit én het is nog enigszins schoon te houden omdat het glanzend is.

Bij bruna kun je je eigen kaftpapier ontwerpen. Met je naam als een jpg zou je die ipv een foto kunnen uploaden.

Bronnen:
http://bruna.printjefoto.nl/shop/default.a...

Misschien een enigszins tijdrovend klusje. Je kunt je naam ook gaan stempelen op een mooi stukje papier. Met "gewone"verf en stempels of met drukinkt. Maar dat laatste is weer moeilijker aan te komen en het is veel duurder. Je hebt dan wel je unieke kaftpapier dat niemand anders heeft! En wil je niet veel gedoe dan gewoon zoals hierboven staat getypt, bij de Bruna of een andere winkel je kaftpapier bestellen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100