ik heb hier een paar hele oude boeken wil ze laten traxeren en verkooen waar kan ik dat het best doen?

Iemand een adres of iets?

9 jaar geleden
1.1K
Rieneke1
9 jaar geleden
Een antiquariaat bij jou in de buurt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk eerst op Internet wat anderen vragen/bieden voor bedoelde boeken. Geef maar eens voorbeeld van dergelijk boek.
Antoni
9 jaar geleden
Kijken wat anderen vragen voor boeken kan bijvoorbeeld op een website als www.boekwinkeltjes.nl, waar iedereen zijn (oude en nieuwe) boeken kan aanbieden.

Antwoorden (2)

Bij Goedeboeken kunnen ze je vast wel helpen.

http://www.boekenwinkel.nl/hendrik-ido-ambacht/boekhandel-en-antiquariaat-goedeboeken
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien is spellingscontrole een urgenter probleem?
Rieneke1
9 jaar geleden
Ja, er komt af en toe wat voorbij :)
Maar goed, de vraag is begrijpelijk, en daar gaat het om.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ben ik het mee eens. Maar ik erger me toch ook altijd als mensen niet de moeite nemen hun tekst éénmaal te controleren.
Rieneke1
9 jaar geleden
Niet aan ergeren, daar is het leven te kort voor! :)
De Slegte.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Dat bestaat niet meer.