Welke cabaretier had deze quote?

Het gaat over een plastic tas op een plein. Hij verteld dat hij achter afzetlint staat. Er staat een man naast hem en zegt dat het er een van Louis Vuitton is. Achteraf blijkt dat de man zelf Louis Vuitton is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Heb 'm weer even doorgeschakeld naar een cabaretsite met forum en daar zeiden ze het volgende:

Doet me denken aan een grap (cartoon) van Hein de Kort; een ober die een biertje voor een klant neerzet en zegt: "Dit pilsje is van de zaak... dus daar moet u van afblijven."

Hij komt me bekend voor, die van Louis Vuitton... zou het van Ronald Goedemondt kunnen zijn?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, het zit inderdaad in zijn show "Spek".
Bedankt!