Wat is de naam van de schilder die dit schilderij heeft ondertekend?

Zie de afbeeldingen voor de handtekening en het schilderij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Pieter2011
12 jaar geleden
Een goeie vraag voor dit forum: http://www.museumserver.nl/phorum/list.php?3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de tip ik was al aan het zoeken naar zoiets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook proberen er een foto van te namen met Google Goggles ... Werkt meestal alleen bij de bekendere werken ..

Antwoorden (1)

Ik denk dat het een van Leeuwen kan zijn ... Ik zou dan eigenlijk ook een of meerdere voorletters verwachten, maar de stijl lijkt erop.
Enig idee uit welk land het is, of uit welke tijd ?