Wie weet welke schilder deze schilderijen heeft gemaakt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Antoni
7 jaar geleden
Je kan er misschien een afbeelding van (en meer informatie over) terugvinden door een Reverse Image Search (omgekeerde afbeelding zoektocht) via www.tineye.com of Google Afbeeldingen.

Het beste antwoord

Dit is een schilderij uit het Rijksmuseum (al vermoed ik dat je foto van een reproductie is?): Landschap met ruïnes, vee en herten, Roelant Savery, ca. 1614 - ca. 1620 . Zie https://www.rijksmuseum.nl/nl/collectie/SK-A-1488

Toegevoegd na 6 minuten:
Mijn antwoord betrof het bovenste schilderij. Het onderste is van Rembrandt. Landschap met stenen brug, Rembrandt Harmensz. van Rijn, ca. 1638. Zie https://www.rijksmuseum.nl/nl/collectie/SK-A-1935
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hartstikke bedankt! Ja, het zijn reproducties, ook klein qua afmeting, zo'n 20 x 25 cm. Op een rommelmarkt voor een euro gekocht. Ik heb ze eens aan de muur gehangen en vind ze toch wel leuk.