Waar en hoe maak je een trouwkaart / jublieumkaart?

Voor mijn opa en oma mag ik een trouwkaart maken. Zij zijn binnenkort 50 jaar getrouwd. Ze willen een niet te drukke kaart, maar juist rustig en lief. Bijv. een VAGE bloem o.i.d. op de voorkant. Ik weet namelijk wel hoe je een gewone bloem krijgt, maar niet hoe je een VAGE bloem krijgt (op de achtergrond). Verder heb ik GEEN fotoshop en ben ik niet van plan dit te nemen. Waar kun je het beste (gratis programma) een mooie fotokaart maken? En wat zijn nog leuke tips die ik kan gebruiken om er nog wat extra's van te maken? Het lijkt mij namelijk ook leuk om er van dat dunne doorzichtige papier over de kaart heen te doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Poobies is een hele goeie site hiervoor. Stap voor stap naar een ontwerp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoek via Google afbeeldingen een foto op die aan jouw eisen voldoet. Sla deze op in Mijn Afbeeldingen. Open vervolgens of www.kaartje2go.nl of www.greetz.nl of www.hallmark.nl en maak daar met behulp van een van die sites je eigen fotokaart. Het is erg simpel. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal zijn de afbeeldingen van internet niet van een kwaliteit die je mooi kunt drukken of printen, daar moet je wel rekening meehouden.