wat vinden jullie van deze foto?

graag je kritiek, bevindingen, etc.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K
Ivana
14 jaar geleden
Etalage met weerspiegeling? Het heeft wel iets. Echt in balans vind ik hem niet.

Het beste antwoord

Foto van een etalage apart wel maar ik zou hem niet op mijn muur willen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik zie twee foto's door elkaar.Op de achtergrond een huis, op de voorgrond twee en een halve etalagepop.Ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet wat en of je er iets mee wil zeggen, maar deze foto doet mij weinig. Sorry
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeh.. het ziet er best spooky uit. Ik associeer het een beetje met een geestverschijning. Ik vind het dus best een enge foto!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet erg sterk. Waarom fotografeer je twee dingen door elkaar heen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een foto van een raam met daarop de weerspiegeling van een pand ertegenover...?
Wat wil je ermee? Ik denk niet dat je er een prijs mee wint.