Vorig jaar hebben ze nog een tour gemaakt. Of ze dat nu weer gaan doen is niet bekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kan ik niets over vinden. Er staan in ieder geval, volgens mij, nog geen tours gepland. Maar wie weet? Ze hebben ook niet aangekondigd te stoppen met touren ; )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja volgend jaar komt er een nieuw album uit en een nieuwe tour...wel met axl rose als zanger