Wat betekent: Let's dance in style?

Toegevoegd na 3 minuten:
En Heaven can wait we're only watching the skies

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Laten we dansen met klasse!
Kom, we gaan met verve dansen

Maar ook:

Kom, we (gaan) dansen in stijl.

Toegevoegd na 27 minuten:
letterlijk: Laten we dansen in stijl. De hemel kan wachten we kijken alleen naar de lucht.

figuurlijk (mogelijk): Laten we het rustig aan doen. We zijn nog jong en kijken nog een beetje rond. (evt sexueel)

Laten we dansen met stijl voor zo lang het nog kan (tot we dood gaan).

We weten dat het einde in zicht is maar zijn er nog niet aan toe, ondertussen zingen we het uit met stijl!

De hemel is nog te vroeg voor ons, we zijn slechts in de ruimte beland, zo lang nog dansen wij in stijl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor de mogelijke inhoudelijke betekenissen

Andere antwoorden (2)

Laten we dansen in stijl.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als het in een vraag zin staat kan het ook zijn: Kom laten we dansen in stijl.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
seconden...
Let's dance in style:
Laten we dansen in stijl.

Heaven can wait, we're only watching the skies:
De hemel kan wachten, we zijn alleen maar naar de lucht aan het kijken.